Godnatt och sov gott!

Asså, det här med att väcka mig och sedan försöka föra en konversation med mig är ju ingen bra idé har, vi lärt oss nu. Nu hade jag somnat helt utslagen i sängen ikväll. Och då kommer AnnMarie in och väcker mig för att fråga vilket tid jag ska upp imorgon. Hon stod ju och babbla om något annat tror jag med. Men alltså, det tog mig 5 minuter innan jag fattade vad hon pratade om. Jag sitter och tittar på henne som om att jag vore dum i huvudet, ovh sedan gissade jag mig fram till svar. Det var inte fören hon hade gått och stängt dörren jag fattade att jag var helt borta. Hahah fattade ingenting.

Näe, nu har jag varit nere och fikat lite så nu ska jag ta och lägga mig och sova igen. Är så himla trött! Slänger in en låt av ett av mina favoritband, H.I.M.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0