Fredag, gotta get down on fredag

Hejsan! Sitter just nu i någon slags matkoma och myser i min one piece. Underbart väder idag ha? Fick mig en otrolig dusch när jag sprang från skolan ner till bussen på Navet. Sedan fortsatte jag duschen från bussen och hem. Men vad bra, då behöver jag inte duscha senare idag :-) Skämt åsido.
I alla fall for jag in och var i skolan till 10. Hade matteprov vilket gick super bra och klarade. Sedan hade jag en lång håltimma och satt och kollade på One Tree Hill och sedan när det var en timma kvar tills jag började satt jag och råpluggade inför nästa prov. När det väl var dags gick det hur bra som helst. Nu kan jag fan inte få IG på det där provet. Efter provet slutade jag.

Nu är det bara mitt tal som är kvar att göra. Så jag ska ta och plugga på det lite och sedan på måndag ska jag framföra det och det är det enda jag kommer att göra den dagen. På tisdag om jag ska komplettera en liten sak på webbdesignen så är det bara det jag kommer att åka in för att göra. Sedan åker jag iväg till Brunflo. Kommer dock bo hos min moster under de dagar jag kommer att vara uppe eftersom min momma skrivs in på operation på måndag. Ska in och hälsa på henne också när jag är upp.

Men nu ska jag försöka vila mitt huvud. Det sprängs på mig.

Right now:

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Moster

Åh vad du är lik Marléne! <3

2011-05-27 @ 18:09:16
Postat av: Linn

Men vilka jobbiga dagar på nåt vis du har ändå nu på slutet, behöva åka in för typ bara nån grej!?

Lycka till med de sakerna i alla fall, finaste Jessis! <3

2011-05-27 @ 21:12:40
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0