Forgiveness helps you move forward

Känner mig så belåten ikväll. Tog mig en springrunda tidigare ikväll och nu ligger jag i min säng helt utmattad. Är så himla trött och det känns verkligen i kroppen. Jag måste försöka få upp min kondition igen. Mina lungor och mitt bröst sprängs (inte själva tutten), det verkligen trycker och det svider typ samtidigt som det känns som om att jag ska svimma och spy samma gång typ efter en kilometer. Men det är bara att försöka trotsa lite men ändå försöka sakta ner lite med lite powerwalk tills det känns bättre.
Efter att jag springer låstnar det en massa slemm i halsen som gör att jag måste gå och harkla mig en massa och hosta. Knepigt.

Men nu ska jag ta och packa min väska och sedan bädda ner mig och titta på One Tree Hill. Är helt besatt av serien!

Bjuder på dessa godingar. Vet inte hur många gånger jag har sett dem och skrattat och skrattat!




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0