En fittig Jessica

Måste säga att jag är riktigt stolt över mig själv. Jag, aka sängliggaren 24/7, tog mig en spring/powerwalking tur i drygt 4,5 kilometer. Känns så himla skönt nu alltså! Måste ju bli fit någon gång, så det är väl lika bra att börja om man ska bli det innan man går i pension.

Idag blev jag lite ledsen i ögat när jag fick höra att Niklas, min graflärare, inte var på skolan och att vi kunde vara hemma från den lektionen och jobba i stället. Vi skulle hålla på med ett grupparbete men det var bara jag från hela gruppen och även från alla grafare över huvud taget, som var på skolan. Så, fick kliva upp 5 och sitta på skolan vid halv 8 än att kliva upp halv 10 och vara på skolan klockan 12.
Efter min långa håltimma hade vi Meko. Jag monterade bara in en logga i en affisch och sedan kunde jag inte göra så mycket mer på mitt arbete och sedan slutade vi för dagen.

Det känns som om att det var något mer jag skulle berätta, men jag kommer inte ihåg.
Nu ska jag gå ner och trycka i mig lite frukt och sedan måste jag ta tag i en massa skolarbeten. Ha det fint! :-)



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

2011-05-10 @ 20:50:19
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Zoofie

HAHAHAHAH JAG DÖR! En "fittig" jessica x'D

2011-05-10 @ 20:50:42
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0