En dag närmare studenten

Japp. Även fast jag tar studenten om ett år så är det nu ännu en dag närmare den. Hihi! Men asså fan vad jävla avundsjuk jag blev på alla treor idag. Alla var så fina och himla glada. Det var nämnligen mösspåtagning idag så hela stortorget var full med studenter och en massa dunkande musik.

För övrigt hade jag en väldigt lång sovmorgon. Tog ersättningsbussen för tåget som gick 20 över 11 in till Sundsvall. Insåg att det var jävligt dumt gjort när jag kommer till skolan och inser att vi inte ska ha någon idrott idag. Så jag var inne i skolan runt kvart över 12 och våran enda lektion började 15:20. Under tiden satt vi och kollade på alla 3orna som var fulla och skrattade lite åt dem.
När lektionen väl började skulle vi prata lite om att starta ett eget UF-företag och sedan kollade vi på en film som var 10 min lång och till slut gjorde vi en utvärdering på kursen och sedan fick vi sluta. Jag behövde inte ens släpa med mig datorn som jag hade gjort. Men sånt är livet. Nu bjuder jag på några bilder och sedan MÅSTE jag bli klar med mitt historiaprov. Hejsvejs!

Mobilkamerabilder gillar vi! Här har de redan släppt sina ballonger.


Här står mina fina kompisar och kollar ut på alla.




Jag med mina snygga brudar! ♥


Zoofie rockade idag!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

jaaaaaaaaaaaaa:D kanske en prommis om min allergi är bra på lördagen eller nåt? :D PUSS PÅ STJÄRTEN! <3

2011-05-25 @ 19:42:00
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/
Postat av: Linn

Om EEEEEETT år Jessis!!

Det är ju ingenting egentligen, ser framemot det! :D



Du är så värd ett sommarlov nu emellan först stumpan! <3

2011-05-25 @ 20:36:38
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0