Don’t Regret Anything You Do Because In The End, It Makes You Who You Are

Kommer verkligen ingen vart med den här historiagrejjen. Om sanningen ska fram..... så har jag bara skrivit två meningar typ ikväll. Det går inte. Jag kan inte koncentrera mig på texten. Så nu släpper jag allt mitt plugg för resten av kvällen och sätter mig och mediterar innan jag går och lägger mig. Måste försöka stressa ner lite.

Bjuder på några gamla låtar som jag jämt lyssnade på förut. Sjukt bra ju!









Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

PUSS på dig för ett klokt beslut- att lägga undan historian när du känner att du ändå inte kommer nånstans med det. :)

2011-05-24 @ 23:42:31
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0