Den eviga väntan i skolan

Sitter i skolan just nu och är proppmätt efter allt godis och fika vi hade idag på Mediekommunikationen. Fick även en glass för en stund sedan av Niklas, min graflärare. Så ja, hehe.
Klockan är nu kvart över två och jag måste vänta i stan tills halv 5 för då går min buss till Brunflo. Men tänker sitta här till 3 åt minstonde. Sedan ska jag gå lite på stan och kika. Måste ha mig ett par nya hörlurare också eftersom mina har REDAN gått sönder. Eller ja, ena glappar väldigt mycket så det går typ inte att lyssna. Jag får panik utan ett par hörlurare. Så om jag ska åka buss från halv 5 till halv 7 så vill jag gärna ha ett par hela hörlurare!

Är förövrigt väldigt excited över imorgon då jag ska kika på när Malin tar studenten. Asså, jag kommer stå där och gråta som ett litet barn. Är jätte känslig för sånt där. När min syster tog studenten fick jag verkligen stå och bita ihop. Kände verkligen hur det hettade till i ansiktet och hur det börja rinna tårar, men jag tryckte tillbaka allt igen. Haha pinsamt ju.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0