Bästa söndagen på länge

Asså idag har jag haft det riktigt bra faktiskt. Har bara känt att sommarlovet verkligen är här, och det gör mig så glad! Vaknade dock rätt tidigt imorse för mitt öra gjorde ont eftersom jag sov med öronproppar inatt. Om man ska kunna sova ut i det här huset så är öronpropparna den enda lösningen. Men tydligen svek de mig i morse. Men inget att hänga läpp över, förutom att jag vaknade från min underbara dröm då såklart. Men jag gick ner och rostade mig några mackor och drack ett glas juice. Sedan gick jag ut och satte mig i en timma under solen och smälte frukosten. När jag kände mig nöjd bytte jag om och sedan begav jag mig ut och sprang. När jag kom hem igen hoppade jag direkt in i duschen och insåg att jag hade fått lite färg. Eller ja, röd då dvs. Men röd är ju en färg så vad sitter jag och babblar om då?!

Efter att jag hade kommit ut ur duschen satte jag mig med plugget. Det har väl gått sådär. Har väl hunnit skivit lite mer än en halv sida på det där jävla provet. Men ska ta tag i det där lite mer sedan.
Till middag åt jag as god omelett med mycket skinka, sallad och gurka. Fan vad gott det var alltså!
Efter middagen satte jag mig med plugget igen och tog några youtubepauser emellan och råkade såklart fastna där. Har suttit och kollat på en massa roliga klipp från Pyjamas och Situation Magnusson och garvat.

Nu mot kvällen känner jag verkligen hur det hettar på kroppen. Svettas verkligen. Har verkligen bränt mig idag. Undrar hur jag ska kunna somna inatt då utan att jag ska få något värmeslag? Vill inte sova med fönstret öppet eftersom då kommer det bara in en jävla massa snusk fjärilar. Och jag vill inte spendera hela min natt på att vara uppe på fjärilsjakt heller. Har viktigare saker för mig då. Ska sova då ju!

Imorgon är jag som sagt ledig. Så morgondagen kommer att bestå utav en massa plugg, jakt efter chefen på ica, städning och sedan ska jag väl ta mig en liten promenad. Antar att jag inte kommer att kunna få sova ut då heller eftersom det ska ju slamras och hållas när de andra ska kliva upp. Bäst att försöka vänja mig så snart som möjligt. Har ju gått ett år snart så det är väl på tiden.

Oj, nu blev det ett riktigt långt inlägg med bara en massa skitsnack. Men ha det så bra så råkes vi imåra. Godnatt!

Can't believe att thats jag i summeras. Var typ as brown ju!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0