Vårkänslor

Fick riktiga vårkänslor när jag var ute och gick. Var borta en timma ungefär och gick 4,5 kilometer i det fina vädret. Ångrade att jag tog vinterjackan efter att jag hade gått en liten bit. Det blev ju alldeles för varmt med den, men jag ska inte klaga! Hellre svettas jag så än att frysa som man gör när det är 3957349 minus utomhus.

Här är några bilder jag tog ute med världens sämsta kamera!
Försökte ta en hoppbild.. gick ju sådär..
Säger ju det, sämst kamera!
På väg hem i min lilla genväg
Nu måste jag ta fram plugghästen i mig. Ciao!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-20 @ 17:45:17
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0