rubrik

Ligger i min säng just nu och har alldeles precis skrivit klart en skoluppgift som ska in ikväll. Får bara lite panik då det tar 45o49658y4 år att bifoga bilderna i mailet. Men dokumentet gick jätte bra.

Har lite svårt att bestämma mig för saker nu ikväll märker jag.

1. Jag vet inte om jag ska gå ner och hämta ett äpple eller en glass.

2. Jag vet inte om jag ska börja skriva mitt tal eller om jag ska skriva historiauppsatsen ikväll.

3. Jag vet inte om jag ska tvätta håret ikväll eller om jag gör det imorgon innan skolan eller om jag gör det när jag kommer hem sedan.

Svårt det här...

Näe men ska väl ta och göra något annat istället för att ligga här och pilla navelludd. Hörs!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0