Hotblooded

Här sitter jag och bara gäspar. Är så himla trött! Borde gå och lägga mig nu eftersom jag ska upp 7 imorgon. Låg vaken alldeles för länge igår natt för jag lekte lite i photoshop. Tiden bara rann iväg för det var ju så himla kul. Så runt 2 inatt somnade jag nog. Imorse fick jag verkligen springa till bussen. Glömde till och med att göra oboy till min lunch.. :-(

Nej men nu ska jag ta och fixa mig och sedan krypa ner i sängen. Åh vad jag längtar! Förresten, har fortfarande på mig min skjorta jag lånar på praktiken. Hehe, orkar inte byta om där borta så jag tar på mig den på morgonen och brukar byta om sedan när jag kommer hem, men idag orkade jag inte. Har gått omkring med den hela dagen. Okej, inte för att ni kanske ville veta det där då. Men skit samma!

Bjuder på en utav mina favoritlåtar:

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0