When things strike me as funny I can't hide it inside

Haha åh vad jag har skrattat idag! Har varit så övertrött så jag har skrattat åt precis allt. På lunchen fick jag världens skrattattack att Julia, Zoofie och Lovisa måste ha trott att jag var hög eller något.
Imorse när jag kom till skolan så var jag så himla trött att jag gick till soffan och lade mig. Rätt som det var så somnade jag där tills det var någon som kom och tände alla lampor i skolan. Sedan satte jag mig vid datorn tills vi började.
Dagen har glidit på med dessa ämnen: Grafiskkommunikation B, engelska B och till sist mediekommunikation. Efter skolan gick jag, Amanda, Oliver, Stefan och Anton och fikade på Barista. Väldigt trevligt och mycket skratt! :-)

Just nu ligger jag här och är hur trött som helst! Är väldigt frestande att bara slå igen datorn och bara lägga mig och sova en stund, men det kan jag icke, för jag har miljoner skoluppgifter att göra. Ungefär 85 dagar kvaar till sommarlovet.. Håll uuuuuuut!

Gillar det här ja!


Haha, gårdagens lunch. Jag var faktiskt hungrig men så här mycket var väl ändå överdrivet av mattanten? Haha nerå. Men det tog slut på wooken precis när jag skulle få så jag fick det som fanns kvar, och sedan skulle han ställa och göra mer, men jag fick tallriken och han sa "varsågod" och sedan frågade han nästa vad den skulle ha. Så jag gick ju och satte mig och började äta, och det var nog den godaste wooken som har serverats någonsinn på Åhléns. Vi brukar inte få mer mat förutom på pastarätterna, men jag gick och tänkte be om mer men han såg när jag kom och frågade om jag ville ha mer för jag fick så lite. Så jag fick lite till. :-) Blev dock inte mätt på det där så jag köpte nudlar i skolan sedan.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Hoppas att du fortsätter med nedräkningen så man kan peppas av det ;D



Å kämpa på tjejen, du klarar precis det du vill göra, det vet jag. Hihi

2011-03-17 @ 20:53:41
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/
Postat av: belsas -

SV: Haha ja, det bevisar hur knäppa vi alla är egentligen! XD

2011-03-17 @ 22:15:56
URL: http://belsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0