SYR

Ja, ni läste rätt! Jag syr just nu. Jag hade lovat mig själv att aldrig mer i hela mitt liv skulle jag sätta mig och sy, allra helst inte med en symanskin i alla fall. Efter mina jävla utbrott på syslöjden när jag gick i 9an så lovade jag mig själv att aldrig mer skulle sätta mig och sy bara för att antingen fick jag sitta och sprätta en hel lektion för jag sydde fel hela tiden, eller så ville inte den där jävla symansiken som jag ville. Blir förbannad när jag tänker på den!
Men jag rotade fram en lite förstor klänning i garderoben nu ikväll och jag tänkte sätta mig och sy lite vilket jag gjorde.

Åh vad Monica skulle bli stolt över mig!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

jag är så stolt jessica!

2011-03-21 @ 22:20:03
URL: http://malinjnsson.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag är stolt såklart! :D

2011-03-21 @ 22:36:44
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0