säger godnatt i jamasen

Klockan är nu nio och jag har redan gått och lagt mig. Men jag är hur trött som helst och orkar inte göra så mycket annat, så jag tyckte det var en bra idé att göra mig klar ganska tidigt.
När jag sover brukar jag antingen sova i trosor eller i en tshirt. Ibland händer det att jag sover helnäck, men det är mest bara efter att jag har duschat. Men ikväll är det jag som har pyjamas på mig. Haha, äger bara försmåa pyjamaser som inte hör ihop.

Nej men nu tänkte jag väl lösa lite korsord och lyssna lite på musik. Bjuder på en "nattens outfit". Hihihi!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: helena

haha!! lika korta i benen som piph*sse xD

2011-03-24 @ 22:24:20
URL: http://zoohna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0