Så jävla bra

Hej mina kära! Är hemma efter en kort dag i skolan. Hade sovmorgon till 12 då vi hade engelska prov - hörövning. Vi får hoppas på det bästa. Svarade på allt men gissade lite också. Sedan hade vi mediakommunikation. Vi slutade vid 2 idag och då hade jag 20 minuter på mig att springa ner till Y-buss kontoret och köpa biljett till Brunflo imorgon och en hem på söndag och sedan springa iväg till Navet till bussen som gick 20 över. Fick panik där inne för hon som jag beställde av var så hiiiimla seg och var tvungen att gå iväg för det var något tekniskt fel. Stod där och stirrade på klockan och tänkte att jag aldrig skulle hinna med bussen, men när jag hade köpt biljetten så fick jag springa så jag hann med bussen.

Ikväll blir det att packa och plugga. Kul.

Slänger in en bra låt med Lillasyster.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

JESSICA VAD HAR HÄNT MED DIG? :O LILLASYSTER?! :o Deras sämsta låt uppe på allting också :D hahaha. ;)

2011-03-31 @ 16:26:59
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Zoofie

Texten må vara bra, men jag har ju något personligt emot lillasyster, så lyssna inte på vad jag tycker :D ahhaha

2011-03-31 @ 16:35:58
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0