Övertrött

Inatt har jag sovit i kankse 2-3 timmar ungefär. Jag hade jätte svårt att somna igår, hur trött jag än var. Liksom, hur jag än låg så var det inte skönt. Och det märks nu att jag verkligen inte är pigg... Jag har Webbdesign och skrattar så tårarna rinner på mig. Hahah jag orkar inte....


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™



Hej hej! Nu är tävlingen avslutad [ Vinn 400,- ].

Det var jätte jätteskoj att du var med.



Kolla om du vann eller inte !



btw: Jag tänkte köra en till sån tävling där man vinner 1000,- istället,

men först måste jag sammla dem pengarna och det dröjer ca 2 månader eller mer..



Ha en bra dag

2011-03-29 @ 15:49:16
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0