Modell för en dag

Hej alla! Idag har jag haft det riktigt roligt tillsammans med Sandra och hennes mamma.

Dagen började med att jag vaknade vid 10. Låg kvar en stund och kikade på datorn i några minuter. Sedan klev jag upp och klädde på mig och sedan gick jag ner och gjorde lite frukost. När jag sitter där tittar jag på klockan och ser att den är kvart i 12. Jag hade min tid halv 1 inne i Sundsvall och det tar typ 40 minuter att åka in också. Jag frågade AnnMarie om klockan verkligen var så mycket, och hon sa att den var det eftersom man har ställt om till sommartid. Då jävlar fick jag krut i arslet. Klockan var några minuter över 12 då vi satt i bilen och svängde ut från gatan då jag upptäckte att jag hade glömp plånkan hemma. Fick köra tillbaka och stressa sönder. Haha herre gud.
Sedan när vi hade åkt ut från Gnarp så smsade jag Sandra och sa att jag lär bli sen för jag hade glömt att ställa om min klocka, men då sa hon att det var imorgon vi skulle göra det så klockan var bara 11 då. Haha åh, stressat i onödan. Hann ju inte fixa håret heller som jag skulle så det blev ju helt bajs på bilderna.
Klockan var väl kvart i 12 när vi hade kommit fram och Sandra kom vid 12 ungefär. Sedan fick vi vänta och vänta tills vi fick komma in. Vi satt till och med över tiden en halvtimma så vi kom in och fick sminka oss vid 1. Efter det fick vi sitta i mer än en timma på att bli fotograferad, och det tog ju sin lilla tid det också. När fotograferingen var klar fick vi vänta ännu mer, fast bara i 20 min ungefär. Och då fick vi sedan sitta och gå igenom bilderna och välja ut en som vi ville ha. Fan vad svårt det var! Börjar nästan ångra mig att jag tog den här bilden nedan och inte någon av de andra. 
Efter att vi hade betalat så gick vi och fikade på ett konditori och sedan åkte vi hem. Fick äntligen äta! Haha :-D

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

Vilken fin bild, kompis! :D <3

2011-03-27 @ 17:57:33
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0