Men älskling, vi ska alla en gång dö

Nu är det jag, Jessica Engström, som stänger av datorn och släcker lampan. Är så himla trött att ögonen inte hänger med det jag gör... nerå inte riktigt så, men bra nära. De svider i alla fall! Så ska bara lyssna klart på en låt med Kent och sedan ska jag sova! Skönt att i alla fall somna innan 10 för en gångs skull! Annars är det ju alltid runt 12 eller 1, och sedan ska jag ju upp 5. Visst blir ni avundsjuka?!

Natti!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

härligt när väckarklockan ringer mitt i natten att man ska upp! :). Vet ju att du tycker om de ja :). <3

2011-03-23 @ 22:41:38
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0