Make me feel like you wanna be a lover of mine

Tjenamos! Här ligger jag och har precis ätit en riktigt stor portion med en jätte god köttgryta och ris. Kan säga att det satt riktigt fint i kistan. Lunchen idag var inte så jätte god så det blev lite pasta och två mackor. Sedan på bussen hem satt jag, Amanda och Sandra och pratade om en massa olika maträtter. Då kände jag hur det började svida till i magen.

I natt har jag verkligen inte sovit som Törnrosa ska jag säga er! Somnade inte förän efter 1 någon gång i natt, och sedan har jag sovit så oroligt och vaknat flera gånger. Sedan ringde väckarklockan klockan 5, så då var det väl bara att pallra sig upp ur sin sköna säng och sminka och göra sig i ordning medan man stod och sov typ.

Denna dag har gått väldigt sakta tycker jag. När jag satt och väntade på bussen vid halv 2 så kändes det som om att klockan var 4 och att jag väntade på 5 i halv 5 bussen. Men är riktigt lycklig över att jag inte behövde gå på Webbdesignen idag. Hade jag varit tvungen hade det bara varit jag som hade fått sitta där i nästan 3 timmar själv... 

Avslutar detta inlägg med en fin låt:

Alannah Myles - Lover of mine


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

själv börjar man ju klockan 15-15.30 typ varje dag nu i typ 5 veckor framöver, skönt de ;D <3

2011-03-15 @ 22:21:08
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0