Letting Go

Tjenare mannen, The Ovster här! Tänkte säga godnatt innan jag kryper ner till kojs för att sova. Eller ja, för att titta på Gossip Girl till en början. Ska även försöka fixa lite mer musik som jag kan ladda mobilen med. Har hittat en massa ny braig musik som jag inte kan få nog av!
Hoppas att jag drömmer härliga drömmar istället för hemska drömmar som jag gjorde i natt... Drömde att Malin var här i Gnarp hos mig och blev våldtagen. Jag bara stod och skrek men ingen hörde mig. Jag slog, slet i håret och sparkade han som våldtog, men han bara fortsatte. Ville inte somna om i morse så jag klev upp istället.

Ikväll har jag skrivit klart en uppgift och skickat in, tittat på Gossip Girl och har även sagt adjö till Solsidan... Precis när man har börjat kolla och fastnat så är det slut. Typiskt... Men får ladda ner första och andra säsongen. Har ju inte sett den första än heller ;-)

Istället för en bild bjuder jag på två asa bra låtar:




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

sv: Superkul att du är med och tävlar :)

Lycka till och gilla inlägget via bloglovin om du inte har gjort det!

2011-03-20 @ 22:42:55
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0