LESS!

Fan vad less jag blir... Skrev ett jätte långt inlägg här ja men då blev det något jävla fel med blogg.se så jag helt plötsligt loggades ut, så när jag loggades in igen i hopp om att mitt inlägg sparades i utkastet jag kunde fortsätta skriva på inlägget, så hade det ju fan inte gjort det. Ne, då får ni inte läsa om det jag hade skrivit heller. Orkar inte babbla upp allt igen... Näe, skyll på Blogg.se-bajs!

Här har ni i alla fall bilder på det jag fick i lördags av momma.

Skor för 99:- från Din Sko.


Ringar för 85:- tillsammans från marknaden: Det är fjärilen som ska stå i fokus. (Ja Malin, jag vet att jag har råkat sätta fjärilen åt fel håll, haha ;-))




Dåliga bilder, men får duga. Händerna är ju helt mupp och mina andra ringar skulle ju inte vara med...

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

haha råkar de varje gång du ;) <3

2011-03-14 @ 18:41:04
URL: http://malinjnsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Snygga skor! :)

2011-03-16 @ 15:13:48
URL: http://elinnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0