Just can't get enough

Har panik! Imorgon är det där ''Modell för en dag'' och jag vettifaan vad jag ska ha på mig... Tänkte jag skulle testa att bli sminkad med lite sotning, men om jag ska ha kläderna jag hade tänkt kommer jag att se ut som ett emo... Fan, får rota i garderoben ännu en gång... Varför kan jag inte äga Kenzas garderob för?

Förresten, har sökt sommarjobb på Bergesta som reserv ifall jag inte får här på Ica. Jag har inte hört något av Ica-chefen så jag börjar nästan tvivla.

Har inget speciellt att skriva just nu så jag lägger väl in en skön låt! :-)


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

haha anade det! ;) men ändå :D

2011-03-25 @ 19:41:07
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0