Hurtiga Jessica

Ja, kände mig jävligt duktig efter praktiken. Kämpade som satan på bandet på gymmet i fan en timma. Och jag, som har världens sämsta kondition.. Kan säga att jag än har svårt att gå. Haha!

Just nu sitter jag här och är helt slut. Slurpar i mig lite kaffe och lyssnar på en massa bra musik. Ska ta och duscha lite senare och sedan lägga mig. Kommer somna gott ikväll med ett asa bra samvete.

Förresten... Bara efter två dagar på ICA så har jag (vad jag kunde se) 14 sår på min högra hand + ett skärsår efter en kniv på min vänstra. Och det är ju bara efter två dagar. När veckan är slut... Har jag skärt av mig mina händer då eller? Åtminstonde ett finger eller något? Vet ju int. Ska fråga efter ett par handskar som jag kan låna så jag inte skär mig något mer på kniven eller alla kartonger jag river upp. Det svider kan jag lova!

Ma råkes!

Todaaaaay i tjejornas omklädningsrum. Eller ja, kvinnornas!!!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Ooh, kvinnornas till och med, lilla Jessis då ;)

Men visst du som är så stor och stark och som gymmar och allt måste ju vara med där i gänget!



Bra jobbat hörru och KRÄV ett par vantar, vill inte att du ska få ännu flera sår heller. Å se till att behåll alla fingrar!!! Liksom ser väl bäst ut det menar ja, men en cooling som dig klarar väl allt ändå :D

2011-03-01 @ 20:50:55
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0