Happy today

Idag är jag glad, lika så igår! Hur mycket vi än har i skolan så känner jag mig glad. Vet inte vad det är för något som har flygit i mig, för såhär brukar jag må väldigt sällan. Men att det är typ 2 månader kvar av skolan, tror jag påverkar mig väldigt mycket! Ska bli så skönt med sommar och allt som sommaren har att erbjuda, ja till och med fjärilarna tackar jag och tar emot. Bara jag slipper hemska, mörka, dystra och iskalla vintern och skolan så kan jag stå ut med min absolut värsta fiende! Woho! :-)

Denna dag började med Grafiskkommunikation B. Satt och tittade på youtubeklipp och bara skrattade helt för mig själv. Zoofie, Julia och Lovisa tittade på mig som om att jag vore dum i huvudet. Haha! 
Efter lunchen blev det dags för mediekommunikation då vi skulle göra nå affischer. Sedan sista lektionen var det dags för... *trummvirrvel* WEBBDESIIIIIIGN!!! WOHOO! SÅ TRÅKIGT! :-D

Nu ligger jag här hemma under täcket. På bussen hem höll jag på att somna till flera gånger. Det är så otroligt skönt när man känner hur musiken försvinner, man känner sig så himla avslappnad i hela kroppen, munnen öppnar sig och man börjar andas tugnt. Så blev det hela tiden för mig, och när jag äntligen känner  att jag somnar så svänger vi precis in i Gnarp... typiskt...

Vet inte hur många gånger jag har tittat på den här idag.
Har skrattat lika mycket varje gång så tårarna har sprutat!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Du är så fin, Jecka :D hahah jag blir glad av dig och ditt skratt :D <3

2011-03-22 @ 23:49:46
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0