Friluftsdag

Hejsan alla flickor och pojkar! Ligger hemma nu i min säng efter att ha varit på friluftsdag i Sidsjön och gått 7-8 kilometer. Hey I am cool!
Till lunch fick vi brända hamburgare och festis som jag inte alls blev mätt på. Magen kurrar asa mycket, men jag hör hur det fräser i stekpannan där nere så maten är väl på gång, tack och lov!

Skulle kunna somna nu med en gång här men ska ta tag i skolarbeten som ska lämnas in ikväll och sedan är det väl bara och dra lott på allt det andra. Kan inte välja eftersom allt är lika mycket tråkigt.

Men ao, får ta och sätta igång om jag ska få något klart! :-)

 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Hej, nu är tävlingen avslutad om vem som har vunnit dem 200,-



Tyvärr så vann du inte, men imorgon kommer det

en ny chans där man vinner 400,- och man gör exakt samma sak som denna tävlingen.



btw:

Kommentera i min blogg om du inte vill missa tävlingen så kommenterar jag i din blogg ,som påminnelse när tävlingen har publicerats i min blogg!

2011-03-23 @ 18:38:27
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0