Fredag hela veckan

Halloj! Sitter just nu och har svenska och ska egentligen skriva ett tal. Har kommit igång men det har tagit lite stopp just nu. Skriver om barnmisshandel för jag tycker att det skulle bli enkast eftersom jag skrev en rapport om det förut så det blir nog lättare att prata om det.

Idag är jag piggelin! Somnade halv 10 igår vilket jag ALDRIG brukar göra. Sov så skönt när min syster Helena ringde mig halv 11. Vet inte vad hon ville för jag var rätt borta då. Kommer i alla fall ihåg att jag trodde att jag skulle kliva upp för jag trodde att det var alarmet som ringde. Men ska ringa upp henne senare när jag har slutat för idag och höra vad hon ville. Har för mig att hon nämnde något om Photoshop, men är inte helt säker. Hehe.

Resten av dagen ser ut såhär:

Matte
Lunch - Hoppas på god lunch. Hungrig tjej!
Engelska B
Historia


Ha det bra allesammans!

Syster yser på hennes student 2008 :-) ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: helena

ja men ta en bild från den tiden jag är som fläskigast vettja, shysst!! ;P

2011-03-25 @ 23:24:43
URL: http://zoohna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0