Endast för er som älskar att lösa korsord!

Jo hej! Jag tänkte tipsa om en jätte bra tidning där det finns jätte mycket roliga korsord att lösa. Så ni vet liksom när ni blir gamla och har gått i pension och inte har något att göra om dagarna så är Allers en jätte bra tidining. Min mormor har högar full med såna tidningar som jag brukar få låna och lösa korsord i när jag ska sova. Det är inget man behöver skämmas över, man blir bara klokare! Stå på dig, stå där inför hela världen och säg, att du älskar att lösa korsord! Sedan tror jag att du blir mobbad för resten av ditt liv.

Hur som helst, här har jag tagit kort på mina favoritkorsord i Allerstidningarna ;-)

Ord mot ord. Här ska man skaka om bokstäverna så det blir ett annat ord. (Löse ut det igår)





Halvkombi som min momma redan har löst...


Lätta krysset ;-D



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0