En riktig sexbomb på morgonkvisten

Igår for jag med mina syskon till farmor och åt mat. Vi åt tacos, vilket var himla gott! Åt så jag blev riktigt mätt!
Sedan for vi på ica där jag mötte upp Malin. Vi köpte chips och grejjer och åkte hem till mig. Det var tänkt att vi skulle se Melodifestivalen, men vi kom hem precis när det slutade. Typiskt. Men det började någon annan film precis så vi började att titta på den, sedan satte vi oss här vid datorn en stund och tittade på olika klipp på youtube tills Malin skulle hem.

Just nu sitter jag här i min sköna pyjamas. Eller ja, inget av det jag har på mig är en pyjamas, men jag brukar sova i det. Har en stor tshirt på mig, ett par rosa långkallingar, en kofta och ett par strumpor som jag har dragit över långkallingarna. Hehe, en riktigt sexbomb nu sådär på morgonkvisten. Bild får ni tyvärr inte se ;-).

Imorgon åker jag till Hoting och hälsar på Helena, Dennis och småbarna. Ska snutta en massa bebis och gosa med lill Theo, eller man kanske ska säga stor Theo nu eftersom han är ju storebror nu ju :-D

Nä, bjuder på en bild från igår hemma hos farmora.
 
Man behöver inte vara normal för att vara älskad!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Jaa men dagens största besvikelse måste väl utan tvekan vara att man inte fick se nån sån bild då :(

Du är JÄMT, så fin ändå stumpan! ♥

2011-03-06 @ 22:13:27
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0