Don't drop that bomb on me

Morsning! Sitter i skolan just nu och har ont i magen. Väntar på att mina vänner ska sluta på sin mattelektion så vi kan gå och käka lunch. Hoppas det blir något gott, för jag är hungrig!
Vi har haft Historia idag och sedan efter lunch så ska vi ha Samhällskunskap, Idrott (som jag inte ska vara med på eftersom jag har ont i höften) och efter det tråk Projekt och företagande. Jag vill bara hem och sova, för jag håller på att somna typ hela tiden. Vill ha sommarlov nu nu nu nu!!!

Igår kväll var det dans. Kul som attan! Har nu lärt mig alla danssteg och jag måste säga att dansen är så jävla läcker! Dock går den alldeles för fort så man tappar lätt bort sig, men det gäller att nöta och nöta så sitter den sedan. Den 7-9 Maj åker vi till Nyköping för uppvisning. Känner redan lite nervositet men även en stor längtan! Egentligen skulle jag till Gävle den 9 maj på röntgen och sånt, men momma skulle skjuta fram det så jag inte missar Nyköping. Allt slit jag har fått gjort med alla de där jävla kakorna! Dessutom är det en härlig upplevelse också att stå där inför alla de där 1000 människorna + alla andra dansare + gymnaster som sitter runt om när man dansar. Kommer ihåg hur fruktansvärt nervös jag var förra året. I sista minuten ändrade vi ledet som vi skulle gå in i och det visade sig att jag var tvungen att gå in först. Haha åh vad jag skakade då!

Fårra året i Nyköping. Alla dansare/gymnaster


Genrep


Dansarna + Maria, en gammal ledare.
Dock har någon av dansarna hoppat av tyvärr. Nu är vi bara 8 st.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0