CURLY

Haha, mitt hår är jävligt stört egentligen. Var inne på toaletten nyss och skulle tvätta bort sminket och borsta tänderna och sådär. Då upptäcker jag att lite mindre än hälften av håret är en stor skruvlock bara. Jag har ju inte direkt lockat mitt hår eller så. Somnade med lite fuktigt hår igår natt med det uppsatt i en knut. Och det gjorde så att det blev jävligt trassligt och smålockigt men jag blötte bara på det lite i morse. Har ju självfall och har alltid haft det. Men det är väl ändå lite mindre lockigt nu när allt hår är jämnlångt, men när jag har det uppklippt så är det mer lockigare. När jag var liten hade jag så lockigt hår så man knappt kunde göra någon frisyr med det. Haha :-)


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Hannele - mamma till 2 prinsar

Svar:

Haha ja det är han verkligen ^^, skön sovstil har han med, börjar fundera på om man ska göra samma sak :D haha..iaf testa x)

2011-03-14 @ 23:00:01
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0