Alive

Denna tatuering som jag ska göra till hösten betyder redan mycket för mig redan innan den ens sitter på min kropp. När jag såg den för första gången så dog jag, jag gillar den så otroligt mycket och den säger mig så himla mycket. Den ska alltid påminna mig om vilken stark person jag är, som har tagit mig så långt i livet efter allt jag har gått i genom, att jag ens har tagit mig igenom det, att jag ens är levande efter allt!

Var tvungen att testa på mig själv för att se hur det skulle se ut. Blev lite kladdigt men bra!


Inspiration:


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ♫♪ Sandra T

fint!

2011-04-01 @ 21:47:19
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0