16.12

Hej! Skulle blogga igår men det blev inte så. Jag hade loggat in men sedan var jag tvungen att gå, eller jag var väl inte tvungen men jag gick självmant och lade mig under täcket och släppte ut allt som bara ville ut. Efter att jag legat där en stund tog jag på mig ytterkläderna och gick ut. Jag gick iväg till Malin och sedan iväg till Prix och köpte god godis. Vi tittade sedan på något roligt program som hette ''Varning för barn'' eller vad det hette, men roligt var det i alla fall. Skrattade så tårarna sprutade. Efter ett tag gick vi till ungdomscafét på Missionskyrkan här i Brunflo och spelade lite spel, pingis och fikade lite. Pappa och lillebror var också där så spelade tillsammans. Skrattade verkligen så att magen värkte.

Jo juste! Det som var så speciellt med gårdagen var att det var precis ett år sedan jag träffade Tokio Hotel och gick på en första konsert med dem. Åh, magisk kväll! 4 Mars 2010 är ett datum jag alltid kommer att minnas. Det var min absolut största dröm!

Igår var även min sista praktikdag. Tycker det var väldigt synd för jag trivdes väldigt bra där! Jag har ju även insett vad jag vill göra nu efter studenten också. Jag ska jobba på ica eller någon annan livsmedelaffär. Tycker det är så otroligt kul!
Det var till och med kul att putsa alla glasdörrar och andra glas grejer som är över diskarna. Duktig ja!

Det är ju ett sånt härligt väder ute nu! Solen skiner och det är plusgrader. Njöt verkligen igår när jag såg all snö bara forsa iväg.

Putsade alla dessa på både insidan och utsidan. + att det var en tre dörrar till bakom mig.


kunde inte ens gå under tunneln när jag skulle gå hem. Eller jo, till höger kom
jag förbi. Fick göra ett snyggt hopp för att ta mig över. Hoho.



Im in love!


Och vi får ju inte glömma varför dagen var så speciell! ♥



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Känns som om det hänt en del de senaste dagarna :D

ME HAAAAPPY att det funkade så bra på ica istället då!



Men gissar att du måste känna dig helt förstörd när asfalten börjar komma fram, stackars dig!

Uscha, finns väl bara vintern för dig menar jag! ;)

2011-03-05 @ 21:52:28
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0