12.7 +

Oj oj oj, min termometer visar 12.7 + i solen just nu. Jag ska gå ut och ta mig en lång promenad med musiken och kameran. Hoppas även att få pytte lite färg åtminstånde.
Kom ju aldrig ut igår då jag satt inne hela dagen och skrev skoluppgifter som jag inte ens hann klart med. Men när jag kommer in igen så ska jag sätta mig med det samma...

Hade en jätte rolig kväll igår förresten. Var hos Sandra och pratade, åt fruktsallad och nötter, spelade ett jätte roligt spel som heter Virrpanna, fast vi körde på vårat egna lilla vis. Det var så roligt när både Sandra och Amanda hade fått samma person. Haha gud vad jag satt och skratta!

Men nu ska jag bege mig utåt. Ha det göttans!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0