03:40 och Jessica är fortfarande vaken

Ja.. Vad fan? Jag var ju asa trött vid 12 och tänkte då att jag skulle gå och lägga mig tidigt ikväll. Men det blev inte så heller. Följde med Malin en bit på väg hem vid halv 1 tror jag att klockan var. Sedan så har jag väl stått och fixat och donat inne på toaletten, ni vet, tvätta sminket, rengöring och insmörjning. Får ju inte heller glömma gaddarna som man måste borsta! Sedan tog jag med mig internet ner och har skrivit klart två jävla svenskauppsatser som skulle vara klar för några månader sedan. Ehe. Ne men vi fick den uppgiften när jag låg hemma efter operationen, så jag skulle skriva den när jag kunde, vilket har varit aldrig eftersom vi har haft så jävla mycket annat att göra. Så nu när det var praktik så valde jag att ta ena praktikveckan och vara på skolan istället och göra klart en massa skolarbeten som jag hamnat efter i. Blir bara så jävla stressad och får panik av all skolarbeten. Alltså, om ni bara visste hur mycket jag hatar skolan! Det beror på att måste få kliva upp mitt i natten för att ta bussen eftersom de går så jävla glest, och sedan komma hem på kvällen helt utsvulten. Och då ska man sätta igång och göra en massa skolarbeten vilket man oftast inte brukar orka göra eftersom man är så himla trött efter den långa dagen. Sedan alla jävla svåra skoluppgifter och prov vi får. Allt leder till att jag som sagt får en jävla panik, svårt att sova om nätterna, stress och huvudvärk! Om ni bara visste hur otroligt glad jag är över att få ta studenten nästa år och att det snart är sommarlov! Vill inget annat hellre än att sätta min fot en sista gång i skolfan en sista gång och börja jobba!
På måndag är det slut på lovet och jag far hem på söndag. Känns deprimerande, eftersom jag inte orkar med skolan. Det är ju inte direkt att jag inte trivs, för jag har underbara vänner och lärarna är rätt bra. Men det är ju det där med skolarbetenen.

Men nu ska jag ta och sova. Känner hur träningsvärken kommer smygandes i benen mina efter passet på gymmet. Börjar även se lite små suddigt eftersom mina ögon håller på att fara igen. Klart det, eftersom jag har inte direkt sovit ut något denna vecka eftersom när jag var i Hoting vaknade jag varje morgon vid 7-8 tiden antingen av att Theo ska hålla på att klättra på mig och kliva mig i huvet, smällar i dörrar eller ''Theo, låt moster/Jessica få sova ifred'' haha. Första dagen var jag helt slut! Haha, ungar!
I morse var jag dock tvungen att kliva upp tidigt också eftersom gammelmomma skulle komma på besök. Hon skulle egentligen göra det i måndags innan jag åkte till Hoting, men hon var lite dåligt då så hon orkade inte, så vi tog det idag istället. Okej, måste få ett slut på detta inlägg nu. Men jag skriver bara som ursäkt för att lyssna lite på H.I.M.. Så himla bra! Måste verkligen sova nu, måste upp tidigt imorgon med. Ska in till Gregoriemarknaden inne i stan. Känns inte som om att det var ett år sedan jag och Malin gick på den heller, eller att det var två år sedan vi också gick på den. Alltså, det är ju sjukt hur snabbt tiden går alltså! Snart är det väl jag som kommer och går där med puckelrygg, rutig kjol och rullator. Jaja GODNATT NU!

Låg vaken en natt och gjorde denna bild i photoshop. Har den som bakgrundsbild, ehehe.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0