Vart tog solen vägen?

Vaknade, solen sken, termometern stod på 25 grader, jag klev upp, tog på mig bikinin, gick ner och åt frukost och sedan försvann solen bara. Aha. Jag som hade planerat att spendera hela förmiddagen i en solstol under solen inkletat i en massa solkräm, men näe. Det är meningen att jag ska gå runt och se ut som en riktig snögubbe. Ska väl bara skaffa en morotsnäsa och en svart hatt så lovar jag er att vi är som bär. Nästan så man måste ha solglasögon om man ska kolla på mig, man blir ju bländad. Hehe.

I alla fall så gick jag upp igen och lade mig i sängen och nu ligger jag och lyssnar på musik och känner bara för att kladda en massa i photoshop. Har dock inga idéer, men får googla lite i hopp om att få någon inspiration.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0