VG

Har kännt mig nere idag ända sedan jag satte mig på tåget hem från Brunflo. Har kämpat med att trycka tillbaka tårarna. Kan inte riktigt sätta finger på vad det är heller... Det blir såhär ibland.
Och även fast vi är helt klar i skolan med uppgifter och kurser så kan jag inte släppa skolstressen. Det känns som om att jag har sjukt mycket att göra och det stressar bara upp mig. Jag är verkligen inte van vid det här med att inte ha några plugg-dagar.

I alla fall så blev jag väldigt glad då jag loggade in på Schoolsoft. Det här omprovet i historian gick bättre än vad jag hade förväntat mig. Se själva:


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Amanda

Åh vad roligt Jessica, bra jobbat!

Om du känner för att prata eller så är det bara att höra av dig, det vet du. <3

2011-06-02 @ 20:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0