Kramper

Vaknade av mina kramper i halsen i morse och kunde inte somna om. Mina händer har svällt upp och det bara kliar och bränner. Vet fan inte vad allt beror på. Förut trodde jag att det var stress under tiden jag gick i skolan, men jag har inte direkt något som jag behöver vara stressad över nu.

Just nu ligger jag i soffan och vilar och tänker bara göra det idag tills kramperna går över. Hoppas bara att det börjar något bra på tv:n snart så jag har något att kolla på.

Måste bara visa vad momma hittade när hon rotade i några gamla skåp. Haha se vad kreativ jag var förut:














Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Men vännen, hur mår du!? :o

2011-06-18 @ 18:15:15
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0