Uppdatering så du vet att jag lever

Blir nästan deprimerande när jag tittar ut. Det är ju ingen sol ute och det har det inte varit på flera dagar. Okej, igår tittade den fram lite då och då och det var väl varmare än vad det har varit här under hela veckan. I alla fall så har ni väl märkt att uppdateringen har varit sämst, men jag har inte haft tid eftersom jag har tillbringat min tid med mina nära och kära. Tror inte heller att någon har lidit eller ens märkt att jag inte har uppdaterat så bra. Hehe.

I onsdags for jag tillsammans med pappa och mina syskon iväg och åt middag hos farmor. Vi tittade sedan på film som farmor har en roll i. Den har inte haft premiär än, men snart ska den ha världspremiär i Kanada. Coolt va?! Den är också inspelad här i Jämtland.

Igår for jag in till stan med min momma. Vi gick och fikade och sedan mötte vi upp Mikael på stan för att sedan gå och äta middag. När vi kommer hem kommer Malin ner och vi går upp på byn för att köpta lite gotta och sedan sitta här nere och titta på tv och Hem till Midgård.
Somnade inte förän halv 4 i natt eftersom jag låg och tittade på One Tree Hill och snyftade en jävla massa. Åh, sista avsnitten på 4 säsongen... Insåg också att jag inte har 5 säsongen än. Damn.

Idag är jag en trött tjej. Har för en stund sedan tryckt i mig två goda mackor men insåg nu att jag inte drack något till så just nu håller det på att damma som bara den i halsen. Ska väl gå och ta någonting att dricka om en stund. Orkar inte just nu. Eheh.
Idag har jag inga planer alls för dagen. Min käre vän Malin jobbar vilket hon även gör imorgon, men jag ska väl ta och gå upp till farsgubben min och hälsa på. Vill även gosa och pussa på mina älsklingar Kickan och Killen. ♥ Ikväll blir det i alla fall bilbingo tillsammans med Momma och hennes kompis Doris. Hade suttit jävligt fint med en stor vinst!

Nä, nu måste jag gå och ta något att dricka. Ni får ha det så bra så hörs vi något mer. Puss! ♥




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0