Söndag

Fick väl ändå lite panik när jag vaknade och insåg att klockan var halv 2. Vill inte sova så länge för då vänder jag bara på dygnet och sover bort de fina och soliga dagarna. Men jag försökte att inte hänga läpp och satte på mig bikinin, gick ner och käkade frulle och sedan gick jag ut och lade mig i solen i en och en halv timma. FÄÄÄÄRG!

Igår gick jag och mötte upp Amanda och Sandra inne på ica och handlade mat som vi sedan lagade till. Det blev super god nudelwok med kött och grönsaker. Måste säga att det blev betydligt mycket godare än vad woken är på skolan. Det var då inte sista gången jag åt denna maträtt kan jag säga er!

Just nu ligger jag i min säng och ska ta och hoppa in i duschen en snabbis. Behövs efter dagens svettstund under solen. Hehe. Så vi får väl råkes lite senare då. Ha det bra!

Sommaren 2008 - På Sandras födelsedag



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Hääärlig bild! :D

Ser ut som att den säger så himla mycket, beskriver massa känslor!

2011-06-06 @ 10:44:11
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0