Söndag

Hejsan! Är tillbaka i Gnarp för er som inte visste det. Jag kom igår på eftermiddagen och fick gå och släpa på all min packning hem ända från statoil, helt själv. Så idag har jag en jävla träningsvärk i armarna och axlarna.
Igår hände det något speciellt, jag tog min laga-omelett-oskuld och jag måste säga det att det var den godaste omelett jag har ätit. Tänk att jag var så bra allra första gången! ;-)
Hittade receptet på internet men det stod inte så mycket om hur man visste att det var klart, så det hade jag lite problem med. Men tillslut orkade jag inte vänta något mer så jag satte mig och åt istället. 

Ser väl gott ut va? Tycker ni inte det får ni stryk!


Sedan vill jag säga att denna söndag är inte vilken vanlig dag som helst, utan idag fyller min kära vän Sandra hela 18 år. Så idag blir det bara att slappa lite och sedan ikväll blir det tårta hos henne. Måste ta och duscha innan, känner mig som världens lodis.

Sandra och jag förra sommaren

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0