Onsdag

Hejsan! Idag är det ännu en mulen dag på sommarlovet.. När i helvete ska solen ta och kika fram så man kan känna att det faktiskt är sommar?! Snart är det midsommar, vet inte vad momma har planerat, men på kvällen när hon drar till bilbingo så går jag ner till moster och spenderar kvällen där. 

Igår efter att jag skrev inlägget däckade jag i soffan i någon timme tills telefonen här inte kunde sluta ringa någon gång. Då gick jag ner och lade mig istället och sov tills momma kom ner och väkte mig, och då var klockan halv 6 på kvällen. Haha oops.
Men sedan somnade jag inte fören halv 4 någon gång i natt. Fast det var ju för att jag hade hittat en ny Allers tidning så jag låg och löste alla roliga korsord i den. Ehehe. 

I alla fall så sitter jag här och slösar lite tid tills bussen in till stan ska gå. Jag och Malin tänkte åka in och kika lite. Själv är man pankis och önskar att man hade hur mycket pengar som helst, meen deeet kommer ju aldrig att hända.
Har ingenting att skriva längre så jag lägger upp en så sjukt bra låt som jag verkligen har förälskat mig i.


"Det verkar så enkelt vännen
Ändå är det så obegripligt svårt
Ja, det verkar så enkelt vännen
Men ingenting i denna världen var
väl någonsin lätt att förstå."



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Du är gammal, Jecka ;) korsord x'DDDDDD

2011-06-22 @ 13:34:12
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0