Jag skrev mitt namn i vattnet så du vet var jag finns

Trots att jag bara har sovit i cirkus 6 timmar i natt så känner jag mig pigg typ. Kunde typ inte somna och när jag väl hade gjort det vaknade jag av att det kliade på ryggen. Jahapp. Då har jag svullit upp på ryggen också så det bara kliar. Kul att man liksom inte kan ligga i en ställning så man kommer åt alla sidor på ryggen. Kunde inte göra så mycket än att bara ligga och bita ihop och försöka somna. Lyckades ju tillslut.

Idag har jag fortfarande kvar svullnaden på ryggen men det kliar inte. Har inte varit där och kliat något så det har gått över. Men min underläpp är uppsvullen och mina händer kliar.

I alla fall var jag med Malin igår. Vi satt här hemma och drack kaffe, spelade kort tillsammans med momma (legenden vann, dvs. moi) och sedan satt jag och Malin och spelade lite. Det var ett tag sedan jag skrattade så mycket. Haha men allra fulast var det ju då jag skulle följa med henne en bit hem. Tänker jag inte berätta vad jag råkade göra, men jävligt tur att ingen såg mig i alla fall.

Är i en riktig Kent period just nu:









Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0