Jag är duktig!

Jag måste bara säga det att jag är riktigt stolt över mina betyg som jag har kämpat för under båda ettan och tvåan. Trots att det har varit otroligt mycket att göra att man liksom bara har badat i uppgifter, trots att jag tappade min motivation helt och hållet, att jag har varit så himla skolless att jag bara har haft lusten att elda upp skolan, så har jag ändå på något vis lyckats bitie ihop och gjort uppgifterma.
Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle få MVG i något ämne, men tro på fan att jag har samlat på mig två stycken. Det känns riktigt bra. Jag är duktig!

Nu när sommarlovet äntligen är här så ska jag ta igen mig och inte stressa över någonting alls. Jag ska samla kraft tills det absolut sista året i Gymnasiet. Mindre än ett år tills jag tar studenten.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Har du fått veta dina betyg? :o Jag har bara fått veta av Mark :(

2011-06-10 @ 19:02:48
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Linn

DU ÄR DUKTIG!!

Trots de stunder du inte trott på att det nånsin skulle ta slut och allt slit som ligger bakom- tänk på det här och var jääääättestolt! Du är bara bästigast och förtjänar det här lovet, och fortsätt med de orden till dig själv om att du är duktig :)

2011-06-10 @ 21:54:26
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0