Hurtig är man ju

Hej kompis! Just nu ligger jag helt utslagen i soffan efter en sju helsikes lång joggingtur. Drygt 7 kilometers lång runda tillsammans med Malin blev det. Måste tilllägga att det även blev en liten kiss och stretching paus.
Nu efter känns det så otroligt jävla skönt! Har gruvat mig över det där hela kvällen, men tillslut tog vi på oss joggingskorna och drog ut. Sprang ju inte hela vägen, men det mesta och när vi inte sprang så powerwalkade vi eller gick snabbt.
Jag har en känsla av att jag inte kommer ta mig ur sängen imorgon... Men då kan jag ligga kvar där med ett gott samvete. Hehe.

Nu drar vi iväg


Trött Jessica kryper den sista biten hem


Om sanningen ska fram så togs båda bilderna när vi hade sprungit klart. Glömde ta en fröre-bild innan.. typiskt. Men ah, vi kan ju låtsas!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0