Härliga sommarkväll!

Kom för en liten stund sedan in efter att ha varit ute med fröken Olivia. Vi har gått runt Gnarp en sväng och pratat en massa. Alltid lite kul och trevligt att träffa henne! ♥ :-)
Innan vi var ute låg jag i mitt rum och höll på att koka över efter att ha legat ute i solen någon timma idag. Men gick ute i bara kortärmad så det blev bara skönt efter att solen hade gått ner. Svalkas av lite. I am smoking hot! ;-)

Insåg också att jag säsong 4 av One Tree Hill hade laddats klart så jag lär nog ligga hela natten och kolla. Hehe. Har ju inte precis någon skola att behöva kliva upp till ;-). Ska dock inte sova bort hela dagen imorgon eftersom jag åker till Brunflo på eftermiddagen. Tänkte försöka fixa klart med packningen och ta det lugnt utan någon stress innan jag åker. Städa ihop på rummet skulle också behövas. Det ser verkligen ut som ett bombnedslag just nu.

Men nu ska jag ta och göra mig klar och sedan krypa ner till kojs och kika på några avsnitt av OTH. Godnatt läsare!

Jag och Olivia på balen 2009 - Fattar fortfarande inte hur jag kunde gå och se ut sådär i håret?!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Du var ju lika snygg då också! Du passar fan i allt.

2011-06-09 @ 23:21:30
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0