Fläskläppen

Här sitter jag och  känner hur min underläpp bara sväller upp i väntan på att Malin ska komma ner. Varför den sväller upp? Jadu, om jag själv ens visste det. Vet fan inte vad det är för nå jävla fel med mig. Mina händer sväller upp och blir alldeles röda att det bara kliar hela tiden. Igår hade jag en stor knöl på handleden som bara kliade + en massa svullnader i handen. Bara jag liksom tar i något så sväller det upp och bara kliar.
Många tror att det är allergi, men det är ju det att jag får det utan anledning. Ibland när jag inte ätit något på hela dagen så kommer det i alla fall. Och det är inte något ute, eftersom jag får även fast jag inte varit ute, typ under natten och sådär. Dessutom har jag tagit allergitabletter åt det här förut, två stycken på samma gång till och med, men ingenting hjälpte.
Momma ska försöka ta mig till någon doktor för hon är livrädd att jag ska svälla upp på tungan och kvävas. Ja, man vet ju aldrig. Finns ju risk för det.

I alla fall så gick kramperna över igår på kvällen så det var ju skönt. Hoppas de håller sig borta ett tag nu, eller typ... för alltid?!

Näe, nu ska jag räcka över internetstickan till momma så hon kan få gå in och kolla. Hörs någon annan gång. Kram!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Men Jecka då :o Gå till doktorn för fan :o

brukar få alldeles svullna händer jag med, sist bara några dagar sedan :o men det är alltid borta efter några timmars kliande :o

2011-06-19 @ 23:18:04
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: elin

ogilla!! :(



föresten heter det dongel inte internetsticka :D haha.. puss på dig gumman! <333

2011-06-20 @ 15:28:57
URL: http://absoluteelin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0