Fantastiska dag!

Oj oj vad jag har längtat efter denna dag. Fan, nu har jag sommarlov! Hur snabbt har allting inte gått då? Nu när jag tänker och känner efter så känns det verkligen som att det var typ förra veckan det var sommar.

I alla fall så fick vi glass och tårta i skolan. Vi gick på en tipspromenad och sedan satt jag och tjejerna vid ett bord och pratade. Hade på mig ett par klackskor idag och ja, mina fötter är ju inte helt kry just nu. Blåsor, skavsår och det bränner som fan på trampdynorna under stortåna. Är väldigt glad över att jag tog med mig ett par extra skor, bytte dem när jag hade hoppat av bussen här i Gnarp. Kunde verkligen inte gå annars.

Direkt när jag kom hem åt jag något och sedan gick jag ut och lade mig i solen. Har fått riktigt med färg nu tycker jag.
Senare ska jag packa storväskan för imorgon drar jag iväg till Brunflo. På kvällen blir det en massa mys med Malin som jag saknar riktigt mycket.
Ska även upp till Hoting på söndag eftersom då fyller ju Theo 2 år. Storkillen! ♥



Grattis till stipendiet Amanda, du förtjänar det! ♥



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0