Don't Jump

"Always remember, believe in today, believe in tomorrow, believe in yourself, and whatever happens, don't jump." - Bill Kaulitz

Tokio Hotel kommer alltid att vara det band som kommer att stå mig närmast i hjärtat. Det kanske låter konstigt men de har hjälpt mig igenom väldigt mycket. De har gett mig inspiration om livet, de har gett mig hopp och de har även fått mig att må bra då jag har haft det jobbigt. Bara genom att trycka på play på stereon och maxa volymen mådde jag riktigt bra vilket jag fortfarande gör och kommer alltid att göra.

Varje gång jag hör en låt med Tokio Hotel i framtiden, kommer jag alltid att påminnas om min styrka att ha tagit mig igenom min absolut värsta tid i livet, den styrkan jag har nu och den styrkan jag alltid kommer att bära med mig i resten av mitt liv.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: helena

vad fint du skriver gumman! du är verkligen diktig på att formulera dig och att hitta rätt ord!

2011-06-16 @ 23:27:21
URL: http://zoohna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0