Denna soliga och tråkiga dag

Nämen tjena mitt bena! Hur är läget? Jo tack, bara bra. Sitter inne just nu efter att typ ha legat ute i 2 timmar. Har också tagit en dusch sedan jag kom in så nu känner jag mig fräsh.
Idag är det riktigt kokhett ute. Trodde jag skulle dö när jag vaknade imorse. Det var 30 grader varmt inne i mitt rum vid 9 tiden. Så då vaknade jag och kunde inte somna om, så jag gick ner och satte mig ute och åt frukost som bestod av: 2 kokta ägg med salt och vaniljyoghurt med fullkornsflingor, för er som ville veta då.

Mina dagar är så händelselösa eftersom jag har ingenting att göra. Alla mina vänner är antingen på festivaler runt om i Sverige, de jobbar eller så har de något annat för sig. Men imorgon har Sandra ledigt så vi tänkte spendera dagen nere på stranden och sola och bada. Kommer bli skönt!
Har även funderat på att åka till Brunflo lite tidigare än räknat, eftersom det är dötrist här. Men men, vi får se hur det blir :-)
Nu tänker jag ta med mig datorn ut och sätta mig och titta på Bröderna Fluff. Ha det så bra! Puss.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Jecka, ska du gå på gatufesten på onsdagen? :D tänkte då det är gratis ^^

2011-06-29 @ 15:02:34
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0