CP-DATOR!

Får nå jävla fel på min dator. For in till skolan i morse bara för att jag skulle ghosta  (omformatera) om den. Nu när jag startar den och ska försöka få in alla mina grejjer igen och ladda ner alla program igen så ska ju datorn bli så jävla överhettad och stänga av sig hur som helst var 5 minut ungefär.
Pratade med Zoofie och hennes var likadan. Det tog ca 2 veckor för henne tills den blev återställd. 2 VECKOR??! Hur ska jag klara mig med någon dator så länge? Visst det kan ju gå snabbare för mig... eller saktare...

Har även legat ute idag och solat. Fått färg = Happy Jessica :-)

Nu  måste jag publicera innan den stängs av igen. Ha det bra!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Haha, den blir ju lite bättre innan den blir helt bra också. :)

Men hämta såna där isgrejer ;)

2011-06-08 @ 18:21:24
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0